Dansa lite kanske?

Första lediga dagen idag. Tanken var att vi bara skulle slappa - och jag sova av mig ruset. Men istället så drog vi till Annas födelsedagsfest på Danshuset, så det blev några glas till istället. Hmm...
Men det var kul, värt att gå upp för. Dock fick jag känningar i knät efter en stund, så jag fick ta det lite lugnt. Men denna kvällen var det inte mitt drama som stod i centrum, utan det var andra som fick stå för det. Mycket tråkigt, men sånt är livet - det suger ibland.

Men jag och Juan hade kul. Vi dansade till och med lite salsa & merengue, lite otippat med tanke på att Juan inte gillar pardans - och för att jag inte kan dansa merengue och min salsa har nog sätt sina bättre dagar om den ens har haft några. Så jag kör på: Fake it until u make it, det funkar finfint för moi. Men kul hade vi i alla fall och det är det viktigaste.

Det är så skönt att gå ut och dansa nu när jag har ändrat min inställning. Jag dansar bara för min egen skull och skiter numera i vad andra tycker. Dom behöver inte tycka eller säga något till mig (och om dom gör det så är det så kvittar det varken det är positivt eller negativt). Så länge jag är nöjd med mig själv och har kul på dansgolvet så känns det bra. Man ska alltid dansa för sin egen skull och för att man själv ska må bra. Det är viktigt. Och när man gör det så blir det så himla mycket roligare :)

Nu ska jag sova, för klockan är alldeles för sen - eller tiden kanske är det?
I vilket fall som helst så är jag ledig imon och tänker då skriva ett fanastiskt inlägg om något som cirkulerar i min hjärna, så missa nu inte detta! :P Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0