Todays outfit: Gör om, gör rätt!

 
Härromdagen upptäckte jag och Elin en fantastisk sak, nämligen att vi har en underbar second hand alldeles nedanför vår lägenhet! :) Det är faktiskt en "riktig" second hand, inte en sådan där storstads second hand där allt kostar lika mycket som att köpa nya kläder eftersom det är "inne" att shoppa så...
Hur som helst så köpte jag en svart jeansskjorta, klippte av ärmarna och gjorde en dipdye med klorin. Resultatet ser ni på bilden! Visserligen hade jag ju fått för mig att den skulle kunna bli vit med klorin fast det blev den ju självklart inte (vilket jag inte förstår hur jag hade kunnat intala mig själv!) men jag är fett nöjd ändå! :D
 
Outfit: Omgjord jeansväst, t-shirt "Music is my boyfriend" (snodd av Elin), leggings från JC, mintgröna Nike (LOVE!) & ett kors örhänge (vilket inte syns på bilden) från Gina Tricot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0