Kära blogg...

Förlåt för att jag inte har hört av mig på ett tag, ibland blir det tyvärr så. Jag har haft mycket att göra och du har hamnat i skymundan. Jag hoppas att du kan förlåta mig... Jag lovar att bättra mig! Att vara en fin bloggare som kommer att ta hand om dig, så som du borde bli omhändertagen! Förlåt!

Så nu ska jag börja min nya gamla blogg med att berätta att jag är tillbaka i Göteborg! Detta med blandade känslor - det är svårt att släppa Åsa men Göteborg kommer alltid vara min första-stad! Jag saknar Åsa-atmosfären men samtidigt älskar jag stadspulsen. Som tur är tog jag med mig en ganska stor del av Åsa hit nämligen min rummis Elin! :D Utan henne hade nog inte Göteborg känts riktigt lika bra.
Jag och Elin har flyttat in i min farmors fina lägenhet i Kallebäck med den förmånliga hyran "vattna blommorna och ta in eventuell post". Perfekt när man har levt som fattig student ett år och dessutom bränt alla cash på diverse resor...

Nu sitter vi bänkade framför TVn och kollar på fotboll (Ja David Linderson, vi gör det!) och dricker ett glas vin. Detta efter en heldag på stan med massa shopping, tacka gud (eller någon) att jag har jobb i sommar! Jag hade definitivt blivit ruinerad nu när jag är utsatt för shopping överallt. Jag har ju varit på rehab ute i skogen i snart 1 år, med få undantag av utflykter till Stockholm och LA, där har jag inte varit utsatt för den dagliga möjliga shoppingen. Hur ska detta gå? Det får vi se!

SHOPPING!!! <3

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0