First day in field!

Idag var egentligen den första riktiga arbetsdagen, förra veckan var ju bara utbildning, och det gick så jäkla bra! :)
Jag började dagen med att gå med Elsa som är min teamleader, tanken var att vi skulle gå tillsammans hela dagen men efter några timmar fick jag testa själv. Det var lite svårt i början men jag kom verkligen in i det sen och lyckades göra 2 helt egna demon och 1 med Elsa! Tyvärr så blev det inget sålt för min del, det hade verkligen varit så himla kul men jag är med än nöjd ändå!
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och ladda om inför imorn, då är det dags igen och då jäklar ska det säljas! Watch out, here I come! :D
 
 
Så här känner jag mig just nu! Minus den uppsvällda magen. Nej, titta inte på den nu! Ååååh... nu tittade du. Typiskt. Men jag bjuder på det idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0