Idag gick det bara inte.

Efter att ha maxat med träningar förra och denna veckan sa min kropp ifrån idag. Vi hade workshop i house (som är min 1a stil) för en fransman (olalala) som heter Zozo och jag kunde verkligen inte röra mig. Det kändes som om kontakten mellan min hjärna och min kropp var bruten, kroppen ville inte alls göra som jag sa till den, så jag har tagit ledigt resten av dagen för att vila upp mig inför morgondagen! Man vill ju helst inte att det händer när man väl står där framför 1000-tals personer... Så nu ska jag krya ner i sängen och sova!

- Kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg :) Besök gärna min eller följ den via http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow . Jag bloggar om livet som tvåbarnsmamma, om hur det är att ha förlorat sin lillasyster, mode & fotografering. Ha en trevlig kväll!

2012-01-26 @ 18:38:17
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0