Three is not the magic number anymore...

ÄNTLIGEN har Tre tagit sig i kragen och fixat med nätet igen! Jag har varit telefon/internet-lös i snart 5 timmar! Inte okej. Men nu har dom löst det så jag ska väl vara tacksam eller nått. Under tiden som detta mindre lyckliga fenomen inträffade har jag sysselsatt mig med annat småpill, så som att måla naglar och äta Ben & Jerry's (I love them!) så jag har ändå överlevt! Dock så luktar det nagellack/remover i hela huset nu. Ooops! Vore bättre om det luktade BJ överallt istället... Mmm...

Utöver nagelmålandet har vi hunnit med ett bad-fys pass idag! Det var ungefär lika förjävliga jobbigt som sist men ändå ett kul sätt att köra slut på sig själv. Man är dessutom så glad efter passet när man insett att man inte har drunknat - ännu en gång! Speciellt att man överlevde momentet när man skulle trampa vatten med armarna ovanför huvudet och samtidigt sjunga "Ja må du leva" (Martin fyller 22 år idag! Grattis!). Ja, det är så vi rullar här ute i bushen!

Så dagen har i helhet varit hel okej. Den får betyget Godkänt. Imorgon är det dags för ännu en Houselektion med Martin - yay! - så det kan ju inte bli annat än bättre betyg på morgon dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0