Som en mosig potatis, typ.

Nu känns det som om jag äntligen har börjat komma in i träningsrutinerna här ute på Åsa! :) Idag har jag faktiskt hunnit med 7 timmar egen träning och det har varit allt ifrån att koreografera med gruppen till freestyle i house, hiphop, locking och popping. Riiiiktigt nice MEN mina ben är heeeelt efterblivna nu. Ni vet hur det kändes när man var liten och hade växtvärk - Ungefär så, fast i hela benen! It really hurts... Men det är ändå en smärta som man kan hantera för man vet ju att den är där av rätt anledning.

Dessutom lyckades vi i gruppen koreografera klart första delen på showen! :D Plus-poäng till oss (även om vi kanske inte sätter allt till 100 procent än, men det kommer!).

Imorgon är det fys med Linda! Yay! :) Konstigt nog ser jag fram emot fysen... Det är nog egentligen mest så att jag ser fram emot att vara klar med fysen. Känslan som man får precis efter när man heeeelt genomarbetad och det känns som om någon kört över dig med en ångvält men att du överlevde ändå. Den känslan är nice! :D

Nu är det dags att sova! Jag skulle bara vilja avsluta med ett citat av Elin (från bilresan igår):
"Nil-krokodil! Va kul, han rimmar på sitt eget namn. Det är som om vi skulle heta människa-pänniska! Höhö..."

Här kommer lite bilder från en spontan photosession som ägde rum härromdagen!



Dawda och jag gick all in!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0