I like to move it, move it!

Nu har jag, efter lite mer än en månad på Åsa, lyckats flytta in i tre olika rum! Min sista destination (än så länge) är i samma hus som jag bodde i innan, alltså Almen aka. the best place to be, men nu delar jag rum med min finfina Halvin-Elin. Vi har hållt på och flytta och mecka hela dagen och nu känns det som om vi nästan är klara, bara lite småpill kvar att fixa och trixa med. Hur som helst så rockar vårat rum fett! Vi har nog det mest tjejiga och sko-fyllda rummet på hela Åsa - ah yeah, ahah! För mig var flytten bara en win-win! :D Jag flyttade från ett dyrt rum till ett billigare och fick en fantastisk roomie på köpet! Kan ju helt enkelt inte bli bättre :)

Ena sidan av vårt rum. Några par skor sådär.



Rooooooomies! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0