Breaking me down

Nu har vi ÄNTLIGEN passerat roots-blocket. Inte för att jag tyckte det var tråkigt eller så, bara mindre kul. Dessutom så är jag ju faktiskt här för dom "vanliga" klasserna. Så vi började det nya blocket som är grunder i alla huvud-stilar som vi har (breaking, popping, locking, hiphop och house) och självklart började vi med att Breaking! Heeela dagen! Det var askul men jag är heeelt nedbruten och min kropp vill gråta för att den har ont överallt! Jag är dessutom så trött att jag till och med somnade på sista lektionen när vi skulle kolla på en jättebra dokumentär som heter "from mambo to hiphop" (se den!) vilket verkar vara lite av ett tema när jag kollar på film... Men säg inte det till någon! Speciellt inte Freeze!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så min kropp får vila ut och bli glad!

Jag vill bara avsluta med att säga JiHå (Johanna nummer 2) sa till en tjej i matsalen idag:
"Jaha, så det är du som ska knåda mig sen?"
Kan misstolkas. Ja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0