Hello...

Ojoj, nu har jag verkligen totalt misslyckats med att uppdatera bloggen, jag ber så hemskt mycket om ursäkt till mina slaviska blogg-följare... Vilka är Andrea, Elin och Mamma (om jag har missat någon so let me know, jag ber om ursäkt på förhand i sådana fall). Anledningen till att det har gått så dåligt med mitt bloggande är dels för att jag har börjat läsa en asbra bok och dels för att jag somnar så fort jag börjar läsa min asbraiga bok vilket leder till att jag aldrig hinner blogga. Typiskt. Men idag hade jag lite tid över eftersom vår andra houselektion blev inställd, eller egentligen så kan man säga att vi fick lite kompensation för gårdagen när vi gick i skolan från 8:20-21:00.

Nu är jag alltså tillbaka på Åsa och har insett att det inte är en bra idé att åka härifrån utan mina kära homies - jag måste ha koll på dom, you know! Men dom, lika väl som jag, överlevde i alla fall, det är ju trots allt det viktigaste! Dock så ska vi vara separerade i nästan 10 dagar nu vilket känns liiiite jobbigt. Jag och Elin har varit ifrån varandra totalt 2 dagar sedan terminen började... Vi får väl se hur detta kommer att gå. Stay tuned for upplösningen om detta mycket spännande happening.

Helgen hemma i Göteborgsområdet var fantastisk! Jag hann chilla, fika, dansa och gå på bio. Allt man vill göra en helg hemma. Dessutom spenderade jag massa tid med voffsi, mamma och Andy. På söndag morgon åkte jag hem till lilla Åsa igen. Btw. Gud va jag måste verka kluven (vilket är totaly true) "hemma i Göteborgsområdet...", "hem till Åsa", allt är hem. Hur som helst så har jag dansat massa house! NIIIIICE! :D Jag fick till och med en komplimang om min dans av självlaste Martin Ferretti! :) Yay!

Fiiiika tajm!

Mumsigaste cheesecaken!

Cooolingar på bio. Och ja, vi gillar cola! Don't bitch about it, okey?!



Kommentarer
Postat av: ericafalk

å lille erican såklaaart!!

2011-10-31 @ 23:56:15
Postat av: Johanna

Förlåt att jag missade dig min trogna läsare ;) Kärlek till dig i Stock-town!

2011-11-03 @ 09:18:39
URL: http://willbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0