Halloween-ish.

I helgen har det varit riktigt partaj här ute på Åsa! Först i onsdags (visserligen inte helgen) kom min finfina vän Nadia ut hit för att hälsa på och träna. Vi satte några rutiner inför future tävlingar och det blev faktiskt riktigt nicigt om jag får säga det själv utan att verka allt för kaxig!

Sedan blev det fredag och det var dags för veckans "chill-drickar-kväll" vilken jag och Elin hostade i vårat lilla rum. Det var supertrevligt men det blev liiite mer än en chill-drickar-kväll vilket inte var så otippat ändå. Men på lördagen slog vi i alla fall på stort (på riktigt) för då var det dags för årets Halloween-fest (bara två veckor för senad) och den hölls i Rönnens källare - niiiice! Dessutom så grundade musikerna kvällen med en tung konsert inne i danssalen - Tack alla ni! <3 Resten av kvällen var jävligt rolig men dock så är jag fortfarande bakis. Mindre kul. Jag hoppas att det har släppt tills imorn då vi har fyspass kl. 8 på morgonen...

Mexican skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0