Chill med A-fly

Jag har nu, efter att ha ätit tre knäckebröd med ost och hallonmarmelad, intagit min rätta position framför datorn. Andrea står och diskar och jag sitter här och chillar/står för underhållningen. Det är alltså ombytta roller i vårat förhållande idag. Vanligtvis brukar jag gå runt och städa samtidigt som Andrea plonkar på mitt piano och sjunger fantastiska toner. Jag brukar oxå sjunga då, men lite mer för mig själv och lite mindre fantastiskt... Det känns lite som om jag förstör viben annars.

Hur som helst så är det en bra dag idag. Vi chillar och har skor på oss inomhus, vilket ger en känsla. För ÄNTLIGEN är vi lediga samtidigt :) Hipp hipp hurra! Och detta ska firas med en smarrig pizza - mmmm! Jag återkommer snart med smarriga detaljer om dagens händelser.

Och ett litet tips till alla som har hund och bor i Härlanda området. Undvik en man i 50-års åldern på en blå cyckel - han gillar dig inte! Och mer om detta senare, för nu ska jag och Andrea ut på äventyr. Ish...

PEACE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0