Tricky little fuckers

Varför kan man bara inte bestämma sig? Varför måste allting bli så fruktansvärt komplicerat? Kan inte livet få vara liiite enklare ibland? Eller nej, låt mig omformulera: Kan inte känslor vara lite mindre flummiga? Alla går alltid ihop till ett blurr av förvirring och man vet varken ut eller in. "Känner jag så här pga. orsak 1, orsak 2 eller orsak 3?" - ingen som vet. Inte i min hjärna i alla fall och om någon nu sitter på svaret så verkar dom vägra dela med sig av det, så jag förblir förvirrad över mina känslor.

Och om man nu inte själv vet hur man känner, eller ens vad man känner, hur kan man då förvänta sig att någon annan ska förstå?

Deep shit today. Jag va bara tvungen att ventilera mig lite. Feelings are tricky little fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0