Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen. Egentligen kom jag "hem" i lördags, alltså Göteborg, men jag har sovit hos Andrea i två nätter. Idag har vi dock flyttat vårat kollektiv till min lägenhet, så nu är jag hemma på riktigt! :)

Det har varit en mycket innehållsrik vecka. Först Stockholm en dag sen några dagar på Öland med GB-jobbet sen tillbaka till Stockholm för att gå på det feeetaste jammet på länge och sen var det hemgång på lördagen. Man kan helt enkelt säga att veckan har varit fantastisk, den har liksom innehållit lite av allt som man gillar mest!

Så kan det vara. Nu ska jag kolla klart på CSI och sen krypa ner i sängen med mina två roomies - Andrea och Morris! Favoriterna helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0