Lagom är okej

Så var man tillbaka. Livet flyter på som vanligt, fast ändå inte. För ingenting är ju egentligen "vanligt" just nu. Men det kommer att bli det så småning om. Crazy deep shit going on... Hur som helst så känns det bra nu, för jag har liksom accepterat att det inte alltid är fantastiskt utan att det får vara bara okej ibland. Varför stressa upp sig över att det inte är perfekt? Man kan faktiskt leva ändå och dessutom kommer man uppskatta det där perfekta lite mer när man har levt ett tag med "bara okej". Det är så jag ser på det hela just nu.

Nu kommer jag antagligen bli lite mobbad av missa människor för det här inlägget, men då säger jag till er redan nu: läs inte min blogg då! :P Haha. Det är inte enklare än så.

Dags att sova för mig. Jag återkommer så fort jag har något nämnvärt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0