Jag är inte bitter...

Nu är jag tillbaka i Göteborgs-trakterna efter en minst sagt rolig hemresa. Morfar höll stadiga 85 km/h på motorvägen, hela vägen hem, och svor över att GPSen visade "fel väg" (vilket den inte gjorde). Och anledningen till att jag åkte hem var för att min iphone och plånbok tyckte att de skulle göra sig bättre hos någon annan. Eller snarare, någon annan tyckte att dom förtjänade dom lite mer än mig. Som har köpt dom. Jävla as!!!
Hur som helst så ska jag lösa alla dessa problem imorn och återkommer då med mer information.

Och som avslutning vill jag citera min vän Daniel:
Stöld är som leenden, dela med dig liksom, fast ja, tvärt om då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0