Hemma!

Efter att min fantastiska vän (ja, jag vet vad jag skrev i mitt tidigare inlägg, men det här är inte samma sak) Anna kört mig hela vägen hem till mitt område, är jag äntligen hemma igen! Det var som om jag kunde dra en suck av lättnad när jag dumpade mina saker i den tomma hallen - skönt!

Jag hade tänkt att gå ut ikväll, Franky spelar på Lust, men jag tror inte jag vågar chansa på att dom släpper in mig på en utgången legitimation. Så det verkar som att denna lördags kvällen spenderas hemma med en kopp te.

Mitt nya Visa-kort har kommit idag (Yay!), fast det är dock aningen mer ekonomiskt att inte ha något kort. Och samtidigt på ute på landet där det inte finns något att köpa. Så denna veckan har blivit väääldigt billig. Helt perfekt helt enkelt. Det var lite som rehab för både själen och plånboken! :)

Men nu ska jag återgå till mitt mysande, jag kommer med en update när jag har något på hjärtat nästa gång! Det kan vara om 5 minuter eller om 5 månader. Ingen som vet helt enkelt!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0