Weekend i Stockholm

Jag vet att jag är väääldigt dålig på att uppdatera min blogg, i know, i know. Jag ska försöka bättra mig så jag slipper arga läsare (speciellt Andrea) :P haha!

Allting här på Åsa rullar på helt fantastiskt bra! Nu i helgen var vi visserligen i Stockholm vilket var gryyymt kul! Helgen börjades med en utekväll på en salsa-klubb som heter La Havanna som ligger på Sveavägen. Det var riktigt kul även om mina salsa-skills är minst sagt begränsade. Hur som helst så hade vi kul och Elmaze visade upp sin talang på dansgolvet - hon rockade! Efter att stället stängde rullade vi hem till Kendi som bor mitt i smeten precis vid Götgatan/Medis - helt okej läge - och fick en godnatt-show i form av mindre bra skugg-berättelser av Elin... Det var väldigt underhållande!

Dagen därpå var det dags för att SHOPPA! Vilket vi gjorde All in! Jag och Elin höll på att börja gråta tillslut för att vi var så trötta och hade så mycket att bära. Det är inte varje dag det är så liksom. Dock blev det bara ett par sneakers för mig denna gången, men det var ett riktigt kap! Asfeta Puma High Suedes (tjej-modellen) i Lila/Turkos för endast 250 kr! :D:D:D Mycket nöjd Johanna efter det! Denna dag avslutades i ett stort sällskap på Snaps som ligger på Medis.

Denna helg avslutades med att vi på söndagen åkte till ett litet jam som var i Vasaparken och därefter en sväng till Adidas Outlet Store i Luma (dock så hittade jag ingenting...) Sen, två timmar senare än planerat, så var vi på väg hem till Åsa igen!

Pose-fest hos Kendi! :D


La Havanna!



Awkward faces, maaany bags!



Frukost på Wayne's!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Taaaaaaaaaaaaaaack! <3

2011-09-03 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0