Going places

Än en gång har jag haft en liten paus från mitt bloggande men nu är jag tillbaka! Just för tillfället är jag hemma hos mamma och har lite kvalitets-tid med henne innan jag flyttar iväg. Jag gjorde det samma med pappa i helgen när jag tog en lite tripp upp till sommarstället vilket var jättemysigt. Dessutom fick jag finbesök av mina vänner på lördagen så vi hade en liten mysig grillkväll och dagen efter tog vi en lite tripp till Smögen - helt underbart!

Ja, nu är det inte alls långt kvar tills jag lämnar västkusten för att flytta nordöst-ut så jag maxar in dejter med alla mina fina vänner så att jag kanske kommer att sakna dom liiiite mindre. Antagligen kommer jag ju att sakna dom massa, men jag kommer ju tillbaka :)
Men det ska verkligen bli skönt att flytta iväg ett tag, jag känner att det kommer perfekt i tiden. Dessutom behöver jag lite tid för mig själv och för min dans - OCH hänga med massa nya sköna människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0