Helt lost in studying and trying to live my life. typ.

Som rubriken säger har jag varit busy med att leva, så bloggen har fått ligga i viloläge. Att jobba och plugga heltid samt spendera tid med nära och kära (mest min älskling och min hund) tar tid, det finns liksom inte så många timmar kvar på dygnet att utnyttja. Om jag inte hoppar över att sova då. Men det vill jag inte... Eller dom i min omgivning skulle nog inte uppskatta om jag gjorde det, dom som känner mig vet att jag blir en liten bitch om jag inte får mina sömntimmar. Lite som han i snickers reklamen skulle jag vilja påstå!

Hur som helst, jag råpluggade igår och har lite sovmorgon idag, så helt ur det blå trillade 3 timmar till "övrig-tid-för-mig-själv" ner. Dessa har jag spenderat väl genom att kolla på nyhetsmorgon/efter 10 och äta gröt. Det finns nog inget mer avkopplande än att lyssna på folk som faktiskt har koll på vad dom pratar om. Det som skulle kunna toppa det (alltså när det gäller TV-tittande, jag är inte riktigt så patetisk att jag tycker att det här är det bästa i hela världen, punkt, utan när det kommer till att dega hemma framför Tv'n. Bra, nu var det uträtt) skulle ju vara Grey's Anatomi eller Gossip Girl.

Några andra stora nyheter utöver att mitt liv är fullspäckat men att jag är nöjd ändå tror jag inte jag har.. Om jag kommer på något, vilket jag kommer att göra om cirka 10 minuter när jag har publicerat detta, skriver jag ett nytt, lite mer roligt inlägg. Så over and out!

Och så vill jag bara tillägga att min kära sambo och blivande man är så underbar för tillfället. Han jobbar dubbelt så att jag ska slippa ta studielån, han är en riktigt guldklimp! <3 Och min. So don't you dare... nä, skoja bara... hehe (ond blick).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0