Gymnasiemässan

För första gången sedan jag började i skolan har jag skippat en föreläsning! Jag kände helt enkelt inte för det och ansåg att jag var värd en day off. Vilket ändå bara kommer att slå tillbaka på mig själv när jag väl ska tenta-plugga om en vecka... Usch! Hemska tanke!

Men min ursäkt till att hoppa över skolan var för att gå och titta på några av Move It eleverna dansa på Gymnasiemässan. Jag hade nämligen hjälpt till lite med att koreografera en hiphop del vilket alltid är kul att se! Och dom var jätteduktiga, speciellt med tanke på att dom bara hade haft 2 gånger på sig att lära det.

När jag ändå var på mässan så passade jag på att gå runt och kika lite bara för att se vilka skolor som finns nu och kolla vilka som stod i montern till min gamla skola, riktigt nostalgiskt att gå runt där. På min lilla rundvandring hann jag bli stoppad av två personer som tyckte att jag skulle välja just deras gymnasieskola (hahaha!) och på vägen ut från mässan frågade en person mig om jag läser hemspråk i skolan - ääh, jag är svensk. Och aningen för gammal. Men man ska väl ta det som ett positivt tecken numera. Hellre 15 än 30. För då kommer jag kanske att se ut som 25 när jag är 40, inget fel med det!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Så kan det gå när man går på mässa i burka! Skulle aldrig låtit dig ärva min :P

2010-10-20 @ 20:41:11
URL: http://www.ishastar.se
Postat av: Johanna

hahahaha... precis!

2010-10-21 @ 21:01:52
URL: http://willbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0