Update-dax

Man kan ju inte kalla mitt bloggande regelbundet precis, så nu får jag väl köra en allmän up-date på livet! Jag har äntligen fått tillbaka lite av min förlorade glädje till hiphop och house. Har varit lite allmänt nedstämd när det har kommit till just dom bitarna. Jag kände liksom att mitt getto-jag var lite avtrubbat och behövde vila lite. Så istället har det varit plugg-glasögonen på och min hjärna har fokuserat på skolan.
Men efter en viss övertalning av min vän Andrea, så anmälde jag mig till Soul step, i Hiphop (måste ju testa) och nu har jag kastat ved i brasan! Blev riktigt inspirerad av tävlingen och eventet i sig! Dessutom så drog jag till GBG mästerskapen dagen efter och kollade läget och jammade loss med mig själv (och dom som vill joina så klart). Och nu känner jag att det börjar komma tillbaka.

Dock verkar min hjärna bara ha rum för ett intresse. För så fort dansen kom upp på tapetern lite mer började skolan sakta men säkert dala nedåt. Sen kan det ju ha något att göra med att jag har tenta på onsdag, vilket inte är den mest uppiggande tanken. Evigt plugg och sömnlösa nätter (eller, nu överdrev jag kanske. Ni som känner mig vet att även om en gay-parad skulle passera genom mitt vardagsrum så skulle jag fortsätta sova).

Ut över detta så kan jag rapportera att min man är numera klassificerad som arbetsnarkoman. Han ställde frivilligt upp på att gå till jobbet imorn, även om han har lov. Och nu, när han inte jobbar idag, så möblerar han om hela lägenheten! Men jag älskar honom ändå. Kanske till och med lite extra för just det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0