Ullared

Nu har vi tränat och tränat och tränat, så vi har verkligen gjirt oss förtjänta av lite ledighet innan premiären som är på torsdag kl. 19.00 (missa inte detta! Jag förväntar mig att du kommer, no excuses!) I vilket fall som helst så är ledigheten ett faktum idag och denna ska spenderas med min Mommy i Ullared!

Jag ÄLSKAR Ullared! Men vem gör inte det? Om man nu inte är en brat med alldeles för mycket pengar och för liten självkänsla kanske. Men vi övriga, lite mer normala människor - med värdighet som inte sitter i priset på våra kläder, märket på sängkläderna eller designerservisen i köksskåpet - vi älskar Ullared!

Man kan ju köpa allt där som man i vanliga fall köper hemma i stan men för halva priset. Vilket innebär att man kan spara hälften av pengarna eller köpa dubbelt så mycket! Pick on. Oftast blir väl det sistnämnda alternativet det som passar dom flesta bästa. Man åker ju ändå bara dit typ en gång om året. Om man inte är min mamma då, hon håller sig mer till 1 gång i månaden. Fast det kan ju ha att göra med att avståndet inte är så lång och att hon inte har 3 småbarn att släpa runt på i varuhuset. Jag vet, jag är ganska jobbig även om jag är 20, fast jag är ju bara 1 jobbig unge. Och troligtvis kommer jag inte att lägga mig på golvet och skrika när mamma inte vill köpa extra godis till mig, eller kleta ner mig i massa glass och samtidigt lyckas spinna in en klippigt klubba i mitt hår. Eller välta ner en hel stapel av tvättmedel bara för att jag leker kurragömma med Fritz - min låtsas kompis. Nej, troligtvis inte. Men man vet ju aldrig.

So now I'm off! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0