Teknologiska problem

Det här är ju inte sant! Nu failar även bloggen mig! Jag har ju innan skrivit om mina Facebook-problem. Alltså att jag inte så några notifications när någon kommenterar på det jag gör eller det jag har skrivit. Fine - jag kan leva med det (det vore ju ganska sorgligt om jag inte kunde det... Typ "jag vill inte leva mer, min facebook tycker inte om mig") Hur som helst. Nu visar det sig att när folk kommenterar på mina inlägg står inte det på min startsida till bloggen heller. Den liksom glömmer att informera mig om detta! Inte okej!

Till exempel hade någon kommenterat att det "anas twisted hat här" - vilket det inte fanns, min utlåtande var bara allmänt och inte riktat mot någon (ni kan läsa inlägg Genrep på Möllan). Hur som helst: jag har ju inte sett att personen som heter "anonym" (väldigt orginellt) har skrivit detta och har därför inte kunnat förklara! Ni ser vilka konsekvenser det kan bli! Inte för att det är något jag inte kan leva med (i'm still alive) så är det ju lite störande när det blir så - eller snarare onödigt.

Men som sagt - det är bara att leva med det, teknologin hatar mig. Sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0