Så kan det vara

Idag har det varit en riktigt konstig dag, en sådan där dag som man inte kan riktigt avgöra om den har varit superbra eller jättedålig. Det kanske låter konstigt men så är det, jag är aningen schizofrenisk ibland - can't help it. (Hahahaha! Jag älskar när man läser igenom efteråt och inser hur dum i huvudet man är. Helt seriöst "schizofrenisk" haha. Till och med jag vet att ordet inte kan böjas så, eller jo det kan det, men inte i detta sammahang, det låter ju bara stört.)

Men hur som helst. Dagen. Först träning, alla var ju inte där så det var lite poänglöst att träna på koreografierna, så det blev lite blandad freestyle träning. Samtidigt som det var en dålig träning så var den liksom ball ändå.
Sen var det fika med mina fantastiska vänner, vilket var toppen, förutom att jag mådde konstant illa. Så good vs. bad. Then off to Kungsbacka och träna Judo. I och för sig bara positivt, förutom en aningens illamående.

Så just idag är en dag som går på snudden mellan fantastisk och mindre bra. Omöjlig att placera. Jag hatar sådana dagar för dom gör mig förvirrade. Jag vet liksom inte själv hur jag ska tänka när jag går och lägger mig. "Idag var en förvirrad dag" känns inte som ett vettigt avslut på dygnet. Men vad ska man göra?

Nu har jag gjort det som jag bara avskyr när andra folk gör - skapar problem av sådant som egentligen inte finns. Fast om jag ska vara ärlig så är det något som jag gör när jag skriver och som tur är inte i samtal. För jag behöver ju inte förpesta hela världen med mitt sätt att se på vissa saker. Utan bara ni kära personer som väljer att läsa min blogg! Kram på er allihopa för att ni är så söta :)

För övrigt så måste jag bara säga att veckan (och den veckan innan det, alltså förra) har varit totalt asgrymma. Jag har träffat massa nytt folk och expanderat ännu mera på mitt sett att tänka. A small step for men but a big sted for Johanna-Panna!

Sov gott och dröm sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0