Planera mera!

Finns det något bättre än att ha massa tid över? Nej, jag tror inte det. Mer tid att planera, mer saker att göra (vadå slappa? det kan man göra när man är död)! Det enda som är en liten brist i min perfekta vardag (oyes, today it is, bara så du vet.. känn misslyckandet spridas över dina tankar... om du är sån) är att min träningsabstinens är numera maxad. Jag har försökt att stilla den med judo, basket och gymträning, men jag tror inte att den kommer att låta sig luras. Den behöver en gnutta dans för sluta klaga. Fast jag har verkligen haft kul de sista dagarna när jag har sysslat med annat, men ändå... man måste lyssna på kroppens önskemål. Min önskan, min lag.

Så tanken är att jag minst 3 dagar i veckan ska dansa. Någonstans. Move är stängt... Men det löser sig nog. Annars får jag väl möblera om lägenheten så jag kan få lite fria ytor till att stilla mina behov. Förutom dans är det gymmet som gäller - var där första gången idag och jag trodde jag skulle dö: me like - minst 2 gånger i veckan. Och på detta kanske lite basket då om det blir av. Var och tränade det igår. Riktigt kul!

Men jag har ju självklart inte spenderat mina lediga timmar med att endast träna. Nej då. Igår var jag och Juan på bio - Sex and the city (han ville faktiskt också se den. Fast för bådas skull så låtsades vi som om jag hade tvingat dit honom). Vi gick på kl. 13.00 bion, heeelt perfekt. Grymt rolig film om man gillar serien och jag måste faktiskt säga att det va sjukt värt att gå mitt på dagen, det var ljust när man var klar och vi hade massa tid över till annat sen. Vilket spenderades på en second-hand runda på stan. Perfa.

Jaja... Nu ska jag sluta skriva massa skitsnack och ta en powernap inför kvällens bravader!

Och till sist vill jag bara skriva lite kärlek till: Juan, Anna, Ebba, Andrea & Natalia! Tack för en bra dag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0