Körkort - Ja tack!

Nu är jag på gång igen, mitt mål är uppsatt och jag är redo att fullfölja! Oyess! Jag äääälskar sommar - varmt (ibland), soligt (om man har tur, eller inte befinner sig i sverige) och massa tid över till roligheter och annat fuffens! Semester is the shit! Och denna semester är målet: KÖRKORT!

Jag känner att det snart börjar bli pinsamt att inte ha det. Jag är ju ändå 20 år, på väg mot 21. Så 20 är okej, men 21 - a big no no! Så nu har jag varit ute och crusat lite med Juan, min kära man, som också är min handledare. Mycket bra och mycket praktiskt. Det ända lilla problemet som uppstår ibland är ju att vi inte har någon bil. Det blir liksom aningen svårt att köra utan en sådan. Just därför sitter jag nu här "20 år och körkortslös".

Men om jag så ska stjäla en bil (fast det räknas inte som stöld om man snor av föräldrar) så SKA jag köra i sommar! Jag bara måste. För nu har jag bestämt mig och jag tänker INTE ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0