I wanna be Made

Jag har nu hittat mitt helg-nöje nummer 1 (om man nu inte har något bättre för dig då) och det är att kolla på Made-maraton på MTV! Det finns ju inget roligare än att se USAs befolkning göra bort sig, over and over!
Idag har jag till exempel följt en bög som ville bli boxare (haha! jag höll på att dö av skratt) och en jag-älskar-rosa-brud som ville bli - jag är helt seriös - rockstjärna.

För deras skull så hoppas jag att detta är manus-baserat och att folk inte på riktigt är så efterblivna.. Fingers crossed! Men även om det skulle visa sig att det är "på riktigt" så överlever dom ju, för med tanke på hur många säsonger som har gjorts så lär det ju finnas ett antal likadana sådana... "I wanna be Made!" - Grattis. Låt någon annan göra ditt liv åt dig! Som på ett silverfat serverat med 0 självrespekt!

Men nu är det dax att stänga av TVn och rulla vidare till Lerum på en mysig middag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0