Judo!

Äntligen är det dax att kliva tillbaka upp på mattan! Efter många år av judon upplagt på hyllan, Gi'n & bältet liggande längst ner i garderoben är det äntligen dax att plocka fram det igen och gå och träna!
Jag fick ett toppen erbjudande om träning för oss som fortfarande tycker det är kul, men som inte har tid eller vill satsa 100 % utan helt enkelt bara gå dit och kasta lite. En timme i veckan, tisdagar kl. 21.00 är det träning i Kungsbacka för Johan Johansson (min gamla distriktslags coach).

Ofta, om man är i min ålder, finns inte den typen av träning. För då ska man tydligen vara superseriös och träna minst 8 timmar i veckan (vilket jag aldrig skulle ha tid med!). Så detta passar bra för mig. Jag har till och med fått min man intresserad av att hänga med och träna. :)

Så nu kanske jag får en chans att ta mitt svarta bälte ändå...? Känns ju lite lamt att sluta på brunt :P



Kommentarer
Postat av: Katrin

Härligt gumman! Perfekt när du är i Kungsbacka den dagen och jobbar. Vill ni sova här efteråt så står rummet och väntar :-) Kram

2010-03-05 @ 10:44:15
Postat av: Ikka

Jag vill också ha svart! Har faktiskt börjat träna judo igen, här i Uppsala. Och ja, Man är ju kankse inte riktigt top notch direkt. :P

2010-03-08 @ 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0