Stöööörigt...

Ännu en mode-trend som förstör för mig...
Det är ju så att jag typ alltid har haft lite större jeans, inte alltid baggy, men lite slappare (typ levi's twisted stuket). Och nu självklart blir ju detta vårens nya trend... Min stil är en trend. Varför?!

Kan dom inte bara hålla sig till saker som inte vi "mode-slavar" skulle få för oss att använda varje dag. Nej, nu går dom och petar på våra stilar och snor vårat koncept och massproducerar det. Och inte nog med det, hela stan kommer ju att se ut som mig nu! Inte för att vara sån, men jag har faktiskt köpt på mig massa kläder som JAG gillar för att JAG passar i dom. Och jag har samlat i flera år...
Mode bara förstööööör!

''

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0