Ny dator :)

Idag har det varit en totalt helsnurrig dag. För det första så är ju klockan omställd och det rör om i mitt huvud rejält. Och för det andra så hade jag morgonklass imorse, på en måndag, vilket är närmst tortyr för mig och min morgontrötta livsstil. Plus att jag är lite mysigt förkyld nu också, så min hjärnkapacitet känns aning minskad, som om det ligger en block i vägen typ... fast det kanske tillhör det vanliga - "Asså jag smart, jag lovar. Innerst inne..."

I vilket fall som helst - Detta resulterade i ett impulsköp (vilket är väääldigt olikt mig, speciellt när det handlar om mycket pengar) av en ny dator! I vanliga fall så går jag och väntar och väntar och överväger och klämmer och går fram och tillbak, men nu sa det Pang och den va köpt! Men även om jag var lite snurrig så känns det som ett bra köp (i alla fall hittills! Men notera då att det fortfarande är måndag). Nej, men helt seriöst så hade jag inte köpt den om inte Juan hade tyckt att det var en bra idé. Och det tyckte han ju uppenbarligen, and I trust him - oh yes!

Sen så var det lagerröj så den kostade bara 2900:- (tidigare 4200:-) Till saken hör också att jag behöver en dator till jobbet, att ha på lektionerna och kunna ta med mig för att fixa med musik på plats. Så jag tror bestämt att det kom något bra ur hela denna katastrof-måndagen. Finally!

Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0