För att jag har ett seriöst jobb!

En sväng till sjukgymnasten som var positiv till min utveckling - att jag fortfarande kunde gå på mitt ben. Sen träffade jag mannen för en sushi (mums mums!) Och jag äter det inte för att det är "inne", hur nu egentligen en maträtt kan vara inne/ute har jag aldrig förstått. "Nej, inte makaroner, det va såååå förra sommaren lixom!". Hur som helst, jag äter det för att det är gott. Punkt.

Men sen hade jag lite tid över att ha för mig själv, så självklart hamnade jag på Move. Som alltid. Vad skulle mit liv vara utan Move? Jag skulle känna mig så... ohel. tom. Jag tror inte att jag var fulländad som person innan jag började här. Det va liksom alltid något som saknades. Eller? hahahahahaahaha. Nä, men jag är bara en liten tönt som gillar att hänga med min man :)

Jaja, på jobbet träffade jag Josefin och vi hade lite kul. Eller ja, vi tyckte att det var kul. OBS! Jag är övertrött.

Jag vill vana känsliga läsare för otäcka bilder!





















It's just the way it is!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej d'är dansare:P jag håller med på med dans

2010-10-16 @ 16:51:12
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0