Balett

Idag är det torsdag. Inte favorit dagen för jag behöver gå upp så FRUKTANSVÄRT tidigt! Klockan ringer redan kl. 9.00! Kan ni tänka er?! Jag tror inte det, andra vanliga människor skulle nog kalla det för "sov-morgon" medans jag kallar det "på-tok-för-tidigt".
Nej, men saken är ju den att jag vanligtvis jobbar kvällar i och med att jag undervisar mest "hobby"-klasser, alltså vanliga enkla danskurser på Move. Men på torsdagar har jag en liten special och undervisar på Bild- & Formskolan i Masthugget, en grundskola. Och mina klasser börjar kl. 11.00! Men det är faktiskt riktigt roligt ändå, barnen är jättesöta :)

Efter detta bär det av till Move för att ha lite "vanliga" klasser. Och efter det - 1 och en halv timme balett! :) Sååå kul! Jag undrar verkligen varför jag inte sysslat med det tidigare?

Jaja, idag är i alla fall en bra dag. Och nu ska jag äta lite, chilla lite och skriva lite mer senare. Jag har liksom inte riktigt kommit in i mitt "skriv-mode" än. Men frukta icke! Det kommer tillbaka, for sure! :D

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0