Today is a good day!

Jag skulle vilja beskriva denna dagen med ett ord, men jag hittar det tyvärr inte (det kanske kommer till mig när jag väl har kommit igång med mitt skrivande). Jag kan dra en lite resumé om denna dagen.
Först och främst: sol! Äntligen lite värme på benen så man kan ta på sig dom näst intill bortglömda shortsen, dom grät i garderoben. Jag lovar.
Och sen en sväng till stan för att träffa min elev och ha en mumsig fika.
Sen gymmet för att bränna fikan och kunna äta mer - alltid lika skönt.
Därefter hem med Jossan för att kolla på matchen. CHILE! 1-0, fantabolous!

Och sen har vi bestämt oss för att åka och kolla på en liten valpis nu i helgen! Jag dööör när jag ser den! Den är helt perfekt: liten, lurvig och alldeles, alldeles... underbar!

Sen som alltid har min älskling varit perfekt även denna dag. Som alla dagar. Jag är kär!

Japp, dagen har varit fantastisk (jag tror det var det ordet som jag letade efter innan, fast något lite mer exotiskt. Fantastiskt känns så vanligt. extra ordinär kanske?) och jag hoppas att det kommer fler dagar som denna! Jag tror i och för sig att morgondagen kan mäta sig med denna, med tanke vad som står på schemat! Men detta är ännu ett mysterium! Så vi tar det i morgon istället.

Det känns som om livet är på en topp just nu. Jag är verkligen lycklig med livet, precis som det är. Tänk om alla fick ha det så här varje dag, då skulle det vara fred på jorden - for sure!

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0