Sommarjobb!

Allt här i livet är ett enda stort kopplingsschema. Det ena leder till det andra och om man väljer fel ledning så kan allt skita sig. Men väljer man rätt flyter det liksom på, fler ljus tänds och fler vägar öppnas. (Daaamn, deep shit)

Och nu i mitt livs kopplingsschema har det dykt upp ny väg - till årets sommarjobb! Yay!
Jag sökte jobbet via min goda vän Andrea, som så snällt rekomenderade mig för chefen och jag fick det! Vilket ska bli så sjukt kul! Så jag är nu nya GB-clownen 2010. Vi (jag, Andrea och Josefin) ska rulla runt i en liten röd cab genom sverige och dansa folk till glass-sug. Vi ska föreställa GB-clownens smekmånad - in love.
Så om man vill se mig dansa i en gigantisk GB-clowns-dräkt ska man hålla till i Sthlm, Gbg, Båstad, Öland, Varberg eller Åhus i sommar! För där springer vi runt och sprider glassglädje!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0