Jobba igen!

Ja, så va semesten slut då. Dax att packa väskan och dra på roadtrip som GB-clown! Så jag klagar inte precis. Vi börjar med ett stopp i Stockholm där vi kommer för att bevisa att det är Göteborg som äger på att clowna. Det räcker med endast 3 dagar där för att dom ska inse detta faktum så därefter återvänder vi till den riktiga huvudstaden och tar oss an småbarnen på Partille cup - vi kommer att sätta djupa spår i deras minnen med våran vackra dans! Och efter denna sammandrabbning behöver vi hämta andan och drar därför till neutral-krigszon i ca. 10 dagar (Varberg, Gotland mm.) för att ladda våra batterier innan det är dax att återvända till Götet för att representera under Gothia Cup! :) Efter det är det bara att packa in oss i våran lilla röda cab och dra upp till Stockholm och återlämna vårat turné-ekipage. Och där börjar semesten igen - 5 dagar i Stockholm! Hårt liv!

Så nu har jag packat för fullt, för klockan 04:30 imorgon ringer väckarklockan. Och det känns inte som det riktigt är rätt tidpunkt på dygnet för att ta några viktiga beslut (annars kommer jag väl upp till stockholm och inser att jag får leva med faktumet att jag har glömt båda kläder och lakan och istället packat hundmat och en regnkappa). Ja, så för att undvika komplaktioner packar jag idag. Men jag hatar att packa till endast 3 dagar, det känns alltid som man har packat för 2 veckor och då har man ändå tagit ut hälften av det man hade packat ner från början... Mycket märkligt det där...

Men det ska bli grymt kul att åka iväg och jobba lite! Är peppad :D Det enda som är jobbigt är att lämna mina två sötnosar hemma - Juan och Morris. (för er som har missat är vi numera 3 stycken i familjen :D En liten vovve har flyttat in hos oss! Sötaste valpen jag har sett i hela mitt liv! Så dom två (Juan och Morris) kommer jag att sakna jättemycket. Fast tiden går ju så snabbt ändå, så det är bara att härda ut och ha kul under tiden!

Peace och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0