Upp-och-ner

Nu är det ju som sagt dax för en lite upp fixning av våran black'n'white lägenhet som vi har tröttnat en aning på. Så vi var på Färgkällaren idag för att hämta tapeterna som skulle ha kommit. Men självklart när vi kom dit så hade ju den söta lilla tjejen i affären glömt att skicka efter dom! (Så himla typiskt) Det är nämligen så att denna veckan är det enda veckan som vi kommer att ha tid med sånt här pyssel, så vi fick helt enkelt nöja oss med 5 liter målarfärg och massa penslar och grejs.

Så nu är vi hemma och har gjort väg för vår uppgradering. Så nu mera ser lägenheten ut som att ett fyllo har möblerat det. Sängen står i hörnet på våran vinkelsoffa, TV'n står på skrivbordet, den andra tv'n står under skrivbordet och byråerna är helt blockerade av hela ekipaget! Men som tur är så är det bara temporärt och våran fina ordning kommer snart att vara tillbaka. Eller kanske typ en vecka, max, innan kläder ligger slängda överallt tills jag får ett ryck och bestämmer mig för att vika alla! Innan har jag också alltid städat lite extra innan folk kommer över, men den trenden dog ut ganska fort. Man orkade ett tag, men nu är det ju ändå samma folk som kommer hit och dom känner ju oss rätt så bra. Så varför fejka? :P
Fast nu får ni ju inte tro att jag är hur slarvig och äcklig som helst, vi städar faktiskt hela lägenheten grundligt typ 1 gång i veckan! Så det är bara om man kommer typ dag nummer 5 eller 6 som det kan se lite halv förjävligt ut...

Men men, jag lägger upp lite fina bilder senare när lägenheten ser någorlunda okej ut!

Ett Tack Mikaela Diamantidis som tog kort på min man Juans fina mästerverk idag, bilderna blir superfina!
Så om ni vill beställa skor, tavlor och andra fina specialdesignade saker maila eller skriv en lite kommentar! :)












Tack för mig! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0