Lov!

Nu är det Sportlov för oss danslärare, så detta ägnas åt att träna så mycket som möjligt (nej, nej, ingen vill här inte!) Idag har vi kört akrobatik träning och min kropp känner sig aningen mörbultad.

Och nu på lovet ska det bli en upp-pimpning av lägenheten. Vi blev lite trötta på att ha känslan av att man bor i ett sjukhus. Så vi ska göra en fondvägg i en snygg tapet med blommönster i brunt, svart, vitt. Och två väggar bredvid ska bli vinröda! :) Kommer förhoppningsvis bli supersnyggt.
Jag ville från början ha en samets-tapet, jag tycket att det är så himla snyggt, men så läste jag att det kostade 1049 :- per rulle! Så jag slog igen katalogen och dödade snabbt min dröm om en pälsig vägg...
Jag ville också från början ha en mönstertapet med lite lila/rosa/blått/guld/silver/grönt & andra fina färger, men man måste ju ta hänsyn till sin man som ansåg att han hellre skulle sova i badrummet än att sova bredvid än sådan extrem vägg. Men som sagt, vi enades tillslut och själv är jag jättenöjd! Det kommer verkligen passa in här tror jag :)

Johanna <3 Juan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0