House, House, House!

Jag ber om ursäkt för det förra inlägget som jag la upp, det går ju inte riktigt i stil med resten av bloggen, men jag var så himla arg just för tillfället. Men det har gått över nu :) 

Så idag ska vi lyfta upp humöret igen för ikväll är det House-jam! Yahooo! Ska bli superkul att äntligen komma ut och dansa lite house utanför spegelsalarna. Vilket lite av en lyxvara här i kära Vi-älskar-sjukt-dåliga-remixer-och-spelar-dom-överallt-på-alla-klubbar Göteborg! Så ikväll är det en helkväll med riktigt house (inget techo/elktro skit) och utan alla dyngfulla människor, för det är en alkoholfri kulbb :) Kan dett bli bättre?
För en gång skull kan man faktiskt dansa på dansgolvet utan att få en öl utspilld över sig och - som om det inte skulle vara nog - ett slörigt "Fööjshlåt" skrikt i örat på köpet. Jag hatar verkligen klubbar, i alla fall så länge man är nykter. För så fort man blir full verkar alla idioter smälta in i mängden och dom stör mig helt plötsligt inte längre (men vi ska nog inte göra en djupare analys på det).
I vilket fall som helst så skiljer jag på att "gå ut och dansa" = ingen fylla och på att "gå ut och kanske dansa" = alkohol är välkommet!

Så, dans, dans, dans. För innan jammet är det två klasser som ska avklaras :) Kommer bli en riktigt slit-dag för mig idag, men jag är van och jag gillar läget!

Vi ses i kväll på Oceanen då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0