Jul, jul, stååååååålande juuuuul....

Nu är det inte långt kvar till julhysterin är avklarad. Bara ett hav av sill, kalle anka, barrig julgran, sju ton julklappspapper och två dagar kvar innan allt är över. Det ska bli så skönt. Men ärligt talat så ser jag faktiskt fram emot julafton en aning i år. Vi ska vara hemma hos papput och fira. Litet, enkelt - på svenska: lagom. Och lagom är alltid bäst! :) Dock blir det två jul-firande i år och lite oproffsigt har jag lagt dom på två dagar. Så att jul blir lite extra utdraget... Jaja... men det kan nog faktiskt bli rätt mysigt - med rätt inställning! :)

Imorgon ska det göras en vända på stan för att komplettera julklappsinköpet. Precis lagom tid - det är ju ialla fall inte samma dag som dom ska öppnas ändå.

Nu ska jag ta och mysa ner mig själv i sängen med voffsingen och mannen och bara njuta av ledigheten! Om nu min man kan sluta retas med Morris. Just nu så skoj-bråkar dom. Han håller på att lära honom kommandot "ska vi slåss?" - vilket säger allt. Jag säger bara stackars dom som försöker tjafsa med våra barn sen i framtiden. Dom kommer bara: "Haaaaayyyaaa - whaaataaa" (crane-style) och göra mos av dom. Ingen sätter sig på en Willberg-Fuenzalida, no you doooon't!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0