koreografera mera

Idag har det varit en riktigt kreativ dag, jag är lyckats göra klart nästan alla koreografier för första perioden på höstterminen - woohooo :D Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, eller i alla fall en aning. Man blir ju aldrig helt nöjd, det vore ju ganska konstigt. Men att man behåller sina elever känns ju som ett ganska gott teckan på att man gör något som är bra. Sen tror jag säkert att vissa skulle säga att det är för att dom inte vet bättre, men det är bara dom som önskar att dom hade mitt jobb eller helt enkelt inte tycker om mig - så jag tar det inte personligt! ;)

Jag var i alla fall på Move idag och hade utlopp för min kreativitet. Och som vanligt blir jag lika häpen över hur jobbigt det är att ha mönstrade skor inne i sal 3. Att man aldrig lär sig! Jag har ändå jobbat där i 2 år, men det verkar liksom som att just den informationen har misslyckats med att hålla sig kvar i min hjärna, tillsammans med infon om att chocklad inte är bra för mig och lägga tillbaka nycklarna i väskan när jag låst upp dörren etc. Istället väljer min hjärna att komma ihåg andra onödiga saker - bibliotekskortsnummer, borttappade kontokorts koder mm. Synd att man inte kan välja vad man ska registera i hjärnan, som en hårddisk - mata in/radera. Mycket praktiskt. Jag borde nog forska fram en sådan... Hur som helst, nu spårade jag ut, så nu är det nog dax att avsluta detta inlägg och säga god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0