I <3 Ebay

Jag är lite av en mästare på att internet-window-shoppa, det är liksom ett av mina större hemma-dags nöjen. Det är så himla behagligt, man kan kolla på allt man vill se i alla möjliga olika affärer - men man slipper att röra på sig! Kan ju helt enkelt inte bli bättre. Jag gillar det helt enkelt lite för mycket för mitt eget bästa.

Men nu har jag upptäckt ännu en guldgruva (tack vare Malin) Ebay! Det är ju grymt! Allting finns på Ebay och ännu bättre, allting som inte finns i Sverige finns på Ebay! :D Och jag har Malin som intyg om att det är säkert att köpa därifrån. Självklart är man ju lite misstänksam när vissa saker är lite vääääl billiga. Men enligt henne så är det så det är och helt riskfritt! Totalt freaking underbart!

Än så länge har jag inte investerat i något, delvis på grund av min mindre stadiga ekonomi (det är faktiskt sommar) och delvis för att man vill ju inte göra "ett klipp" och sen hitta något som är mycket bättre. No no, i ain't doin that.

Men nu ska jag återgå till mitt gottande i väskor, sneakers, ringar, armband, t-shirts och allt annat som finns att suckta efter! :)

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0