Urban dance day

Idag har det varit dans för hela slanten. Vi drog till Kungsbacka för att fixa och dona redan kl. 1, sen två timmar senare höll jag i en house workshop, mina damer och herrar - det kom hela två tappar personer! Men vi hade riktigt kul ändå, jag kände den ena tjejen (Sandra). Men till mitt försvar då så visste jag inte om att jag skulle ha workshopen fören 1 timme innan, så jag hade ju inte precis promotat något (vilket jag moraliskt sätt borde gjort ändå, det är ju ändå min grupp, men som sagt, jag är ju lite snurrig med saker, så om jag har dålig koll på det jag ska göra så lär jag ju inte ha en bättre koll på det som inte angår mig).

Men det var ett riktigt nice jam! Det kom visserligen bara Göteborgare (haha) tanken var ju att det skulle komma Kungsbacka folk och upptäcka dansvärlden. Men det blir ju lite svårt när man inte har en ända affish i hela stan. Folk är nämligen varken synska eller känner vittring av dansjam i denna stad.

Hur som helst, två av mina elever ställde upp i battlet (aleks och olivia) och jag är jättestolt att dom vågade, första gången är alltid jobbig, men skönt att ha överstökad (som så mycket annat här i livet). Men anyway, dom gjorde ett showcase också (alltså eleverna, aka Street Souls) och dom var riktigt grymma, så jag är superstolt över dom :D haha!

Men nu är det läggdax! Tänkte bara säga Grattis till Akatsuki som vann tävling - grymt kört!
Och kul att Mike och syster Emilia dök upp, trots sjukdomar :D Hihi! Kram till er båda!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0