Kreativ kväll

Vissa spenderar kvällen med att supa, vissa med att kolla film och Johanna med att sy en jeansjacka! Ja, eller för tillfället är det väst, har inte riktigt kommit till armarna än och vi får se om den får några någon gång i framtiden. Jag har inte gjort efter något mönster eller så heller, jag har liksom kört lite på känsla - go with the flow ni vet... Men det har ju inte blivit helt åt helvette än, så jag är nöjd!

Tanken är att den ska bli någon typ av Mc-liknadande sak.. Jag har sytt en bit förhand med lädertråd. Ja, det låter spännande i mina öron i alla fall.
Men om den blir okej kanske jag till och med lägger upp den på bloggen vid senare tillfälle, men just nu är den "classified", so move back people, there's nothing here to see!

Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0