Internet hysterik igen.

Ja, nu sitter jag här - igen - med luren i örat som säger "tack för att du väntar, du behåller din plats i kön", vilket man helst vill svara med att "mitt samtal är lite viktigare än alla andras så jag borde få gå före!" Men nej, det är bara att vänta.

Dagens ärende går till Fuji direkt!
För ännu en misslyckad insats att beställa saker korrekt från internet.
Denna gången skulle jag framkalla lite bilder på mig och Juan som ska hänga på väggen här hemma. Jag hade valt länge och noga för att ta några bra som passade. Jag hade mätt ut allting så att dom skulle passa bra in i ramarna som vi redan har hemma. Och jag bestämde mig och klickade på skicka order. Jag tycker dock att det var väldigt konstigt att jag inte hade behövt angiva adress, men tänkte inte mer på det. Fören dagen efter då det slog mig - jag beställde kort därifrån för cirka 3 årsen och då bodde jag verkligen inte där jag bor nu! Så jag loggade in på mitt Fuji-konto (ja, jag hade ju ett sådant - konstigt att jag inte hade kollat uppgifterna direkt? Men som sagt - when online, brain function down.) Men jag gick i alla fall in och kollade och såg till min förvåning att jag måste ha varit full när jag skrev in dom här uppgifterna (eller så hade någon blivit fel i cyberspace, vilket jag alltid annars skyller på), det stod i alla fall:

Johanna Falk (Hmm, va hände med Willberg?)
Gulsparvsgatan 69 b (min farmors gamla adress)
519 95 Tostared (mammas postnummer)

Hmm...? Jaa, man kan ju undra. Så jag ringde och kollades till en kvinna som pratade typ dansk/svenska (panik! varför kan man bara inte hamna hos någon normal när man ringer till kundtjänst, asså no offense, men det är ju bra om man fattar va den andra säger, en annan gång när jag ringde till SEBs kundtjänst och skulle sätta över pengar frågade han mig om jag skulle ut och supa ikväll? anyway..) men vi lyckades förstå varandra efter ett tag och jag ska nu få mina bilder levererade! :D Jippie!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0