Ett random inlägg av Hanna-Jo

Det finns många sköna stunder i livet, men en som jag tycker extra mycket om är när man har betalat alla sina räkningar (nej, jag är inte störd. Fortfarande. Sluta anklaga mig!). För då kan man andas ut och inse att det faktiskt fortfarande står pluss på kontot (i alla fall hos mig - and i'm proud!) och att det nu dröjer en hel månad tills nästa gång man måste använda betalservice på banken (oa-oa). Eller ja, om man nu inte köper något på internet då, vilket jag försöker att inte göra så ofta med tanke på att mina skills inte riktigt kvalificerar för den typen av teknologi - to bad, men vad ska man göra, man kan ju inte vara bra på allt liksom typ ba. änna. då. Okej, det kändes bra.

Så nu är detta avklarat och jag är supernöjd! :) Kalas!

Annars har det varit en ganska vanlig random dag: dans. punkt.
Jo, jag vet, jag har ett liv precis som alla andra, bara det att mitt liv består endast av samma sak: dans (plus Juan då, men han går lixom nästa under samma kategori :P haha, nä men vi försöker faktiskt att inte prata så mycket jobb/fritid hemma, även om det är svårt. Vad ska man annars prata om? Om vi ska ha matt eller blankt kakel i köket kanske - en liten pik till min pappas fru Jennie som stod för veckans "dagens i-landsproblem" sist vi var hemma hos dom)

Men men, nu är det dax att klä av sig balettkläderna och hoppa in i duschen. Japp, ni hörde rätt, det är trikå för hela slanten nu mera! Jag konverterar till klassisismen - ehrm? Så ja - Peace out och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0