Cypher Nights på Hisingen (?)

Ja, Cypher tog sitt pick och pack och drog till andra sidan stan, närmare bestämt Teen Dream. Men jag klagar inte för vilken känsla det var! :) Vääärsta underground, plus att Mahan spelade tuuung musik!
Battlet var också riktigt bra ikväll, men jag hade aldrig kunnat dömma, tyckte att det var sjukt jämt in i det sista. Men det var mannen min som satt som domare och fick ta dom tuffa besluten. :)
Och sen så var det ju för första gången ett riktigt nicigt jam också. Annars brukar det faktiskt mest bara vara fokus på tävlingen och typ ingen som jammar. Eller ja, enligt mig då. Men vem är jag att tycka egentligen? :P Haha.
I vilket fall som helst så var kvällen grymt lyckad, men nu är jag helt slut! Så nu är det läggdax för mig och Mickis! :D

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0