Äntligen Fredag!

Nu är det fredag igen, vilket tillhör vanligheten när det har gått en vecka sen sist. Så dagen firades med en lunch på Hard Rock Café med min Styvmor, eller ja, Pappas fru kanske låter bättre. Jättegott och riktigt trevligt. Sen hängde jag en stund me Mickis och chillade lite på stan och sen lite på Move. Riktigt nice och lagom galet. :)

Och just idag har jag egentligen inget vettigt att skriva, mer än tack till mina elever som har jobbat så hårt på klasserna idag :) Tack tack.

Nu ska jag fortsätta att kolla på mitt program "Mord i Sinnet" - lovely. förutom att jag blir lagom paranoid efteråt. Men sen tänker jag alltid - "hur stor är risken att någon kommer och mördar än när man sitter hemma och kollar på just en mordutredning i en kriminalserie?". Jag tror att jag sitter ganska säker i min soffa! :D

Ikväll har det varit myskväll med Juanito, mannen i mitt liv. Massa tacos och chill i soffan, en perfekt fredag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0